2011/03/15

Cirkeln kommer till Deutschland!

Jaa! Min äldsta och bästa vän Sara har tillsammans med Mats Strandberg skrivit en alldeles fantastisk bok, Cirkeln, som kommer ut den 15 april i Sverige. Det är den första delen i en ungdomstrilogi och nu ska ni få höra – rättigheterna till boken har sålts till TYSKLAND OCKSÅ! Och till Norge och Danmark, vilket förstås är superkul men mindre viktigt för mig eftersom jag mest bryr mig om att jag nu kommer att kunna skryta för alla jag känner här i Berlin om att den där grymma boken alla pratar om är skriven av min finaste Sara!

Och kanske ännu bättre, med en tysk utgivning kan jag aktivt jobba med att sprida boken genom att ge den till varenda tysk kotte jag känner. Ingen i min omgivning ska missa Cirkeln, ingen! Märks det hur stolt jag är?

Kolla in trailern till boken här och hurra för Sara och Mats!






Tillägg: Här kan ni läsa en artikel i DN om boken.

1 kommentar:

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se