2014/09/17

Stockholmsdygn

Och så bara pang så står jag vid Beusselstrasse och väntar på flygbussen. Arla morgonstund och jag är på väg mot Sverige. Bara jag och min väska och bara för ett dygn. 

Men det blir ett intensivt dygn! Med lunchdejter, fikadejter och middag och releasefest för boken The Bread Exchange. Och så tänkte jag klämma in en jogg på Djurgården också, vi får se hur jag lyckas med den planen. 

Jag gillar att åka iväg på sådana här kortisar. Klämma ihop så mycket innehåll jag bara kan på ett par dagar. Fylla på med vänner, Stockholmsvyer och allt tryggt och bekant i racerfart och sedan sjunka ned i vardagslunken i Berlin igen. 

3 kommentarer:

  1. Oj, vad roligt avbrott så där. Hoppas att du hade det roligt :)

    SvaraRadera
  2. Jätte bra blogg! Tack så mycket :)

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se